Nrslnn Kızlar bebeğim üstünü asla örttürmüyor kılın uyku tulumu kullandım peki yazın ne kullanıcam sıcaklarda bile sade zıbınla üşür gibi geliyor siz ne giydirip uyutuyorsunuz marka söyler misiniz
milenaa Owli 0,3 tog uyku gurusu kullandık ilk doğduğunda. Ağustos ayında doğdu oğlum. 3 yaşına kadar kullanılabiliyor, bu sene de onu kullanıcaz çok memnun kaldım.