Çocuğun yemekle alakası yok yemek aramaz acıktığı icin ağlamaz bir kaşık yemek icin 3 kere evi dolanıyorum peşinden. Enerjisi hiç düşmüyor ama yemek yemiyor. Doktora da götürdüm yemiyor diye tahliller temiz acıkınca yer diyor. Böyle olan var mi keyfi neşesi yerinde ama 3 kaşık yemekle tüm günü geçiriyor cocuk. Kahvaltı desen yok. Bi çorba 😬 14 aylık. Önerisi olan var mi ? Ne püreler yaptım atıştırmalıklar aldım denemedigim peynir çeşidi kalmadı ama yok yok yemiyor