3 yıldır spiral vardi bende 2. Cocuk istedigimiz icin cikarttirdim ama gelgelelim bu sefer adet olamiyorum 2 aydır 2 3 gün süren damla damla kanama seklinde oluyorum önceden dereler gibi olurdum spiral cikarttiktan sonra böyle oldu kafayi yicem neden böyle acaba hamilemiyim diyorum oda olmaz heralde kanamam oluyor cünkü bilen var mı böyle biseyi yaşayan 🤔🙁