kuzey-21 Kızlar bilen varsa yardım etsin. Karamel sosunu yapıyordum şekeri erittim tereyağını koydum tereyağ eriyince kremayı koydum birden karamel semsert ve topaklnmış şeklinde kaldı böyle mi oluyor acaba
Minikcivcivim kuzey-21 evet başta öyle oluyor karıştırın açılacak. Piri değilim işin ama bir kere yapmıştım 😂 açılana kadar karıştırın
kaganege Kremayi dolaptan direk dökünce yaşamıştım o sorunu. Oda sıcaklığında dökmek gerekiyor. Sürekli karıştırın. Erimezse yenisini yaparsınız.