bs123 Benimki 5 dakka durup bırakıyor mamada içmiyor acaba ac mı kalıyor diye düşünmeden edemiyorum yorumaa gelin kızzzzlaaaarr🌸
Saadet14 bs123 Aynı durumdayim ama zorlamiyorum acikinca emiyor zaten. Baktim emmiyor sagip biberonla veriyorum ki uyumasin gogsumde diye ben boyle cozum buldum 🤷♀️ Mama benimki de almiyor. Cisli bez sayısını takip ediyorum bir de
Gizyavuz bs123 benimkide oyle 5 dk emse sukrediyorum habire gozleri etrafta. Biberonda icmio napicagimi sasirdim sagip kasikla veriyorum onuda geri cikariyo agzindan bazende yutuyo.
bs123 Boncuk21 gecsin inşallah yoksa cok zor bizimki bide uyanıkken ac olsa da asla emmiyor uyku haliyle emziriyorum sizinkide öyle mi 🙃
bs123 Saadet14 bizimkide öyle uykulu halde emziriyorum çişli bez sayımız 4 ama ıslaklık nekadar olması gerekiyor bilemiyorum sizinki dolu dolu mu oluyor
bs123 Gizyavuz aynıyız 😚 bizimkide biberonla içmiyor uykulu emzirmeyi deneyin birde ben careyi öyle buldum yada ayakta gezinerek zorla emziriyorum yeterki doysun kuzum😍🥰
Sblatc bs123 belli olmuyo ama brnim kızımda 4 aylık ve çok uzun durmuyo. Önemli olan düzgün emmesi yarım saat durup düzgün emmezse bi işe yaramaz. Hızlı çektikleri için kısa sürede doyabilirler
Moonlightttt bs123 4.aya özel bı durum bu. Etrafı keşif zamanları. Siz qralarda teklif edin. Geçer ileride
DefneMeva0411 Moonlightttt 4.ayda başladı 5 dk süreyle emmesi 6.aydayız hala öyle bir tek geceleri uzun sürüyor bizimki geçmedi yani 😏😔
Saadet14 bs123 Yok canim nerde dolu bazen mavi cizginin yarisi oluyor cok duruyor diye degistiriyorum. Gunde 4 5 yarim yarim boyle yeterli bence zqten doymasalar durmaz aglarlar bizimkiler şuan keşif peşinde bence
Gizyavuz bs123 gunduzleri pek uyumuyo bizim cuce . Kus uykusu gibi yarim saat kestiriyo 3 saatte bir tamam.
bs123 Saadet14 bizimkide aynı canımm bende doymadığını düşünüyordum ama burda okumuştumm bi yorumda yumurta agırlığında olması yeterli diyorlardı bezin ıslaklığı
Saadet14 bs123 Bak bunu öğrendiğim iyi oldu bakalim aylik kontrolunde gorucez kilo isini insallah almislardir
bs123 Gizyavuz Anakucagında yüzü kapalı olcak şekilde ağzında emzik hızlı sallıyorum hemen dalıyor bende işlerimi rahat yapabiliyorum tavsiye edilir🥰🌸
Burcu5841 bs123 5. Aydan selamlar hala oglum 5dkk emiyor bende aç kaliyo diye uzuluyorumyogurt vermeye başladım 1 kaşık öğlenleri
bs123 Burcu5841 Negüzel bende başlamak istiyorum en azından kafamız rahat olur, doyup doymadığını düşünmeyiz🙄
Tam Bizdede durumlar aynı. Dun plates topunda emzirmeye denedim daha uzun memede kaldi ve bırakıp hiç etraf bakmadı aklınızda bulunsun .
bs123 Tam bebekler zıplamaktan hoşlanıyorlar bende uyuturken anakucağında yüzü kapalı hızlı bişekilde sallıyorum öyle uyutuyorum😬 Emzirirkende ya uyku hali yada ayakta gezerek emziriyorum baya işe yarıyor 😋😚