Hayırlı ramazanlar diliyorum herkese, ben 4 haftalık hamileyim, miyom la hamile kaldım bundan 1 ay önce. Doktora göründüm miyom var dedi ama küçük. Hamileliğe engel değil. Bizde eşimle korunmuyoruz ben nerden bileyim, böyle olacak cuma günü hastaneye ama miyom büyümüş portakal büyüklüğünde.gittim şiddetli bir karin ağrısı ile, hamile olduğumu öğrendim işte yarin değerime bakacalar ya düşüyor sa gebeliği sonlandırmak zorundayız, eğer yükseliyor sa gebelik devam edebilir. Ben dün oruç tutum grip de oldum, bugün de tutucaktım çok ağrılarım oldu grip oldum ya ilaç içtim çok zor durumda olduğum için her tarafım agrıyor 1 yaşında bir çocuğum var iş derken kendimi çok yordum çok korkuyorum nolur dua edin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻😭