Kendileri 7/24 süt içsinler bakalım kendi kakaları nasıl olacak. O nasıl bir söylem ya normal tabiki çok kaka yapan çocuk çok beslenen çocuktur zaten doyup doyamadığı dolu bez sayısından anlaşılıyor. Karnı doymuyorsa çok kaka neresinden çıkacak. İnanmayın siz devam edin bildiğiniz gibi beslemeye.