Uygunajda Sorum yukarda belirtildiği gibi arkadaşlar bebeğim sadece ses çıkarıyor hiç heceleyerek birşey konuşmuyor bazılarında görüyorum dede fln diyor acaba bu durum normal mi değil mi anlamadım erkek bebekle kız bebek farklı mi oluyor
Lulemom Uygunajda heceler zaten. Bu ayda bebekten konuşmayı bekleme. De de de de der. Ba ba ba ba der. Ama bilinçli olarak dede yada baba demez. Ha arka arkada de de de diye sıralamaz tek hece “de” der mesela
Egeanul Uygunajda 6 buçuk aylık bebek tabiki konuşmaz konuşmasınıda beklemeyin. Sadece ses çıkarmaya çalışırlar.
plakayerli Uygunajda ses çıkarıyor mesela çıkardığı ses dededede gibi biz de diyoruz ki dede dedi. O şekilde ama küçükmüş sizinki daha o zaman benmki de demiyordu sanırım