petitonunannesii benim bebeğim 3.5 aylık 3-4 saate bir emiyor ben zaten saat tutmuyorum artık eskiden 2 saate bir emzircem diye alarm falan kuruyordum şimdilerde o ne zaman isterse tabi 3-4 saati aşmıyorum ama bebeğim de zaten artık biliyor acıkıcagı zamanı geceleri de 1-2 defa kalkıyor eskiden o uyanmasa da emzirirdim alarm kurup şimdilerde o ne zaman ağlarsa öyle emziriyorum gece de