newmama222 Kızlar önerir misiniz geriye sadece bu kaldı tüm primaları denedim hepsinde ya sızdırma yaşadım ya bacaktan sızdı. Harmonie ve günlük rahatlık kaldı denemediğim. Islaklık göstergesi vs var mı?
S_x_w newmama222 günlük rahatlık kullandım ama gece kullanıma uygun değil çünkü ince bir bez ve kuruluk oranı az..bu arada bez büyük geliyor olabilir mi? 6 kilo bebeğinize 4 no kullandığınızı yazmışsınız bence önce 3 no deneyin..sleepy vs evet bedenleri küçük ama primalar öyle değil
mermik newmama222 asiri şaşırdım. 23 aydır premium care kullanıyorum kizim için. Mükemmel bir bez. Hem kuru hem sızdırmiyor. Beden olarak bence 6 kg için 4 numara büyük. Kizim 10bucuk kg, onda 4 numara kullanıyoruz
Nimetdogann newmama222 prima premıum care iki çocuğumda da kullandım hala kulllanıyorjm bir kez bile sızdırmadı ama numarayı büyük almışsınız bence kızım 9 kilo 4 kullanıyoruz
Tugceyigithann newmama222 canım benim bebeğim 7 kilo ben daha 3 no kullanıyorum 4 no ya geçmedim henüz primaların kalıpları diğerlerine göre daha büyük zaten bence 3 no deneyin sızma sorunu yaşamazsınız ben uzun süredir kullanıyorum bir problem yaşamadım sızıntı gibi
newmama222 Tugceyigithann canım merhaba ben de önce 3 no kullandım ama bacak bölgesi aşırı sıkıp iz yaptı bacaklarımız biraz tombişte.. O yüzden 1 no büyük kullanıyorum bir de sünnet olduk doktor zaten siz 1 beden büyük takın dedi