Aysdemir Ne kadar erken, o kadar iyi. Hiç püre vermedim ben, direkt bütün olarak eline verdim her şeyi.
Biraz cesaret lazım. Öğürünce hemen boğuluyor demek değil, öğürmek refleks. Yutamayacağı parçayı öğürerek veya öksürerek çıkarıyor bebekler, olması gereken bu. Zamanla alışıyorlar zaten.