miladeniz Neb prima premium kullanıyordum sonra mınıes deneyım dedım prıma ıle aynı ıncelıkte dedıler çok memnun kaldım pişik yapmadı sadece beden küçük bır beden büyük alınmalı
MRKbra Neb ben bi kere denemek için öylesine A101 dekini aldım berbattı hemen pişik yaptı küçük paketten almıştım Allah tan diğerlerini bilmiyorum suan goon kullanıyorum biraz pahalı ama cok memnunun tavsiye ederim 💐
bsrtpl Ben de uzun zaman premium care kullandım sonra miniese geçtim. Hiçbir farkı yok ben çook memnunum
YgmrDru Neb ben kullanıyorum cok memnunum ama gece altını değiştirmediğim için sabaha kadar gece premium care kullanıyorum gündüz minies 🌸
serebro Neb a101 güzel değil indirimde diye aldım ama çok beğenmedim bide bedeni küçük bantları esnek değil ucu ucuna tuttu yani cirtlari