Merhaba arkadaşlar oğlum 5 aylık oldu benim bir tane göğsümun ucu yoktu ilk başta oğlum eme eme büyüdü biraz büyüdüğü için simdi o gogsumun ucunu damagina kistiriyor çok emmek istemiyor süt var sıktıginda geliyor sadece o göğsum daha yumuşak onunla resmen oynuyor ama diğerini verdiğimde emiyor bende hep o göğsümu veriyorum 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum genelde ne yapmam lazım