Ozgemre Kızlar bebeğim 38 günlük geceleri altını değiştirdiğim zaman uyumuyor değiştirmesem de öyle yatmasına üzülüyorum siz değiltiriyo musunuz geceleri
Wisee114 Ozgemre benimki geceleri çiş yapmayı azalttığı için değiştirmiyorum artık 3 aylık . Şu zamana kadar çiş olsun olmasın değiştirirdim kakayi bekletmiyorum ama
minnosanne0 Ozgemre ben emziriyorum uyumaya devam etmezse değiştiriyorum tekrar emzirip yatırıyorum artık uyurken kaka yapmıyor o yüzden daha uzun kalıyor 2 aylık bizimki
BusUgUr Ozgemre kaka yapmadığı sürece değiştirmeyin geceleri altını. Bebeğinizin uykusunu bölmeyin. Besleme kadar uyuma da bebeği büyütür. Böyle yaparak bebeğinizin büyümesine engel olmayın. Ben hiç değiştirmedim geceleri bebeğimin altını hala da değiştirmiyorum kaka yapmadığı sürece. Bebeğim 9aylık.
tostosata Wisee114 ya evet benm oğlumda 3 aylık gece ciş hiç yapmıyor 1 kere değişiyorum o da tam dolmamış
Babybus_ Dogdugundan beri hic gece bezini açmadım 9 da kapatırım sabah 7 ye kadar kaka yaptiysa acarim ama gece yapmaz nadir 4 bucuk oldu
Ozgemre BusUgUr Bezi çok şişiyor bende rahatsız olmasın pişik olmasın diye değiştiriyorum o zaman değiştirmeyim artık
Rumeysa28 Ozgemre gece yatmadan değiştiriyorum bide sabah kalktığında uykusunu bölmemek için gece dokunmuyorum
NilAsyaMom Ozgemre aşırı şişkin değilse değiştirmeyin. Ya da iyice pişik kremi sürün hiç değiştirmeyin .
sarmaliklahana Ozgemre ben ilk 2.5 ay gece uyanınca değiştirdim öyle söylemişlerdi. 🥴 Sonra baktım sızdırma olmuyor uykusu bölünmesin diye en son gece uyumadan önce değişiyorum sonra bir daha sabah ilk iş uyanınca değişiyorum. Suna 6.5 aylık kızım. 4 aydır öyle yapıyorum.
Ozgemre sarmaliklahana Geceleri çok çiş yapıyor bezi şişiyor bende üzülüyorum kıyamıyorum bu sefer de uykusunu açıyorum 😂
BusUgUr Ozgemre eğer uyumusyorsa sonra mümkün oldukça değiştirmeyin. Pişik kremini bol sürün gece uykusuna yatırınca bebeğinizi. Ben 20.30 da değiştiriyorum bezini bol kremliyorum sabah 7.30 a 8.00 e kadar almıyorum artık kaçta uyanırsa. Çok şükür oğlum 9aylık daha pişik sorunumuz olmadı.
sarmaliklahana Ozgemre öyle oluyor malesef bende kıyamıyorum ama uykusu bölünüyor nir daha 2 saat uyumuyor. Uyku bölündüğü için mızmızlandı yor rahat da duramıyor o yüzden acımıyorum artık 🥴
Haffuse Once bezini kontrol ediyoru., eger bezi cok doluysa, once altini degisitririrm son emziririm,emerken uyuyor… Altini acinca da, ki ge elde kaka yapmiyor, silip temizlemem, sadece bezleri yavasca degistiririm, uykusu hic kacmiyor yavasca yapinca…
Ozgemre Haffuse bende silmiyorum yavaşça değiştiriyorum ama gene de uyanıyor bu gece denicrm artık uyucaksa değiştirmicem