Duyulurum DevrimciAnne 37,5 ateş kabul ediliyor ama 37 ve üstüne dikkat edin siz. Nereden ne ile ölçüm yaptınız?
Ipeksila DevrimciAnne evet zaten belli ediyor ben genelde bu sekilde anliyorum asi oldugu zaman atesi cikiyor El ve ayaklari sogumaya basladiginda atesinde hafif yükselme oluyordu
Dilaylaa Çok kalın giydirmeyin evin ısısı 22,23 derece ise üşümez siz ne giyiyorsanız sadece bir tık kalın giydirmelisiniz.