Busra-97 Merhabalar kızlar hangi marka balık yağı kullanıyorsunuz ve balık yağı kullanımı sonrası çocuklarda kilo alımı olduğu söylendi doğru mu acaba?
eceunverkanra Busra-97 Efa liquid onerdi doktorumuz, ben gozle gorulur bir artis goremedim acikcasi ama belki istahinin artmasina vesile olmus olabilir yine de cok istahli sayilmaz ama🙈 beyin gelisimi icin muazzam bir sey oldugu kesin ama🥰
Maviskizimm Busra-97 ocean balık yağı kullanıyorum.kızım ciddi anlamda kilo aldı ama balık yapından mı bilmiyorum aynı zamanda karadut özü alıp sulandırıp veriyorum
Vanilya Busra-97 möllers kullanıyoruz hem ben hem kızım. Ama mesela dün balık yedim bu hafta kullanmıcaz. Fazla yüklemek istemiyorum
eceunverkanra Busra-97 Gunluk 1 cay kasigi miktar olarak. Doktorumuz 3ay duzenli kullan, 3ay bırak o sekilde onerdi
Busra-97 Maviskizimm karadut özünü nereden alıyorsunuz kızıma bi balık yağı kullanıyorum ama çok düzenli de değil böyle güzel etkili bir markadan kullanmak istiyorum
Maviskizimm Busra-97 eşim izmirden bi üreticiden almıştı seyahate gittiğinde bitmediği için henüz almaya ihtiyaç duymadım tekrar
Annebebissss Keskeuyusamm teşekkür ederim canım. Haftada 1 mi veriyosn bende alacam o yüzden soruyorum k.b🙈 ya bir de tadında değişiklik oluyor diyorlar şurup gibi olanda öyle mi
Keskeuyusamm Annebebissss yok canım sor tabii :) her gün veriyoruz. 2 yaştan sonra günde 1 tatlı kaşığı olacak. Tanıdı kızım sevdi açıkçası ki sevmese asla içmez biliyorum. Şurup gibi değil