Neslim123 Yine biz yine hastane 3 aylık bebeğim bu defada pnömoni akciğer enfeksiyonu olmuş basit bir ateşle geldiğimiz hastanede yatış verdiler bu hastalığı atlatanınız varmı? Nasıl bir süreç yaşadınız?