BarlasMomm circirbocegi ayakta kafani azicik one egerek. Doktorum boyle soyledi cikinca da hafifce havluyla kuruladim sac kurutma makineside tutabilirsin
Zeynebinannes circirbocegi doktorum bana 3. Günü bantlarını çıkararak duş alabilirsin demişti sarmadım hiç
circirbocegi BarlasMomm ya benım enfeksyon kapmıs sımdı temızlenıyorda korkuyorum bi daha aynısını yasamamak adına ama 1 haftadırda dus alamadım kasıntı basladı
sedaozan circirbocegi hastaneden çıkmadan önce bi sprey sıkmıştı doktorum o bölgeye jelatin gibi kurudu ve rahat duş al o koruyck birkaç güne de kendisi soyulacak demişti ek bile kullanmadım ben
Melikeeeecansuu circirbocegi çöp posetı baglamıstım gecmedı su cıktıktan sonrada ıuıce kurulamıstı esım. Zaten hastanede sprey sıkıyorlar o koruyor. Dustan sonra ıyıce kurulamayı unutma
circirbocegi Melikeeeecansuu banada sıktılar ama strecde sardım banyo yaparken olmadı su gitti sonra enfeksyon kaptı şimdi korkuyorum
Tuba circirbocegi Hiç bir önlem almadan normal duşumu aldım 🤷🏼♀️ Sanırım atılan dikiş ile alakalı bu soru. Benimki lazer dikişiydi ve hiç bir şeye dikkat etmem gerekmiyordu. Ayağa kalkar kalkmaz hemen duş almıştım 😊