Demura Merhabalar, Emzirme önlüğü kullananlar memnun musunuz, gerekli olduğunu düşünüyor musunuz, balenli ve balensiz ürünler varmış nasıl bir şey tavsiye edersiniz? Önerilerinizi bekliyorum.
BuzluKahve Demura Dışarı çıktığımızda ilk zamanlar çok işime yaradı. Her yerde rahatça emzirdim. Balenli balensiz bilmiyorum. Ben müslin olan incelerden almıştım.
Jeatimo Demura bana ablam almıştı balenli aşırı memnunum kullanımı çok rahat hastanede arabada evde babam vs yanımdayken çok kullandım
Demura BuzluKahve teşekkür ederim, balenli olunca sanırım örtü bebeğin üzerine kapanmıyor yüzünü görebiliyorsunuz. Siz sıkıntı yaşadınız mı bu konuda?
BuzluKahve Demura ha boyun kısmındaki teli diyorsunu😅 Evet evet o olunca o kısım açık kalıyor, ben hepsinde var sanıyordum
Dilek00 Demura ebebekten aldım memnunum dışarda bebek kücükken mutlaka sık emzirme oluyor bu sebeple kullandım cok memnunum