oglumuz01 sarılığı normal bizim sarılık 2 ay sürdü. 2 ayın sonunda değeri 10a düşünce doktor artık takibe gerek yok normale döndü bol bol emzir dedi. Ten rengi düzelir zamanla demişti. Siz bol pekmezli su İÇİN saat başı emzirin . 3 saatte bir az gelir
not: bebeğinizin orasına burasına üzüm sarımsak asmayın bunlar saçmalık. Sarı örtü de örtmeyin. Tek yapmanız sürekli emzirip kanını temizlemek 👍🏻👍🏻 Ne kadar çok emzirmek o kadar çiş demek ve sarılığı atmak demek