Alisef 40 ım çıkana kadar çektim o acıyı ne denediysem olmadı. En son hemşire e vitamini sür dedi. Eczanelerde satılıyor. Sabah akşam sürdüm açık bıraktım. Bir tek o geçirdi. Sürdükten sonra silmenize gerekte yok emzirebilirsiniz zararsız. Ben gene de bebeğim emdikten sonra sürüyordum etkisi geçmesin diye. Deneyin umarım faydası olur.