miniikmucizeem Merhaba arkadaşlar sezeryan sonrası toparlayıcı tayt arıyorum göbeğim çok fazla sarktı işe yararmı sizce toparlayıcı tayt önerileriniz nelerdir 2 ay önce doğum yaptım
Kayraaamomm miniikmucizeem ben addaxın toparlayıcı taytını aldım güzel toparlıyor 1-2 beden ince bile gösterdi bir şans verebilirsin ve tabi korsede almıştım ama uzun süre kullanmadım o yüzden iyi kötü bir şey diyemiyorum onun için 🌸
Mefat miniikmucizeem bende 22 gün önce yaptım sezeryan ile doğum. Trendyolmilladan aldım toparlayıcı tayt. Daha kullanmaya başlamadım. Yarın baslicagim. Baya iyi topluyor gerçekten ama uzun vadede işe yarıyor mu bilmiyorum.
Belosunannesi miniikmucizeem stayfit aldım önce girerken çok zorlandım ama şuan çok rahat ediyorum giyince 3 ayligiz bizde