Doymuyor diye gece 120 cc verdim 3 saatte bir verdim sabah ağladı sonra önce mamayı fışkırtarak çıkardı ağzından sonra tekrar bayağı çıkardı mamayı hazmedememis acaba 3 saat değil de 4 saate mi çıkarsam acikmadan veriyorum mamayi 3 saatte bir aslında kendi acıkınca ağlıyor kalkıyor yanlış mı yapıyorum sizce kendi mi kalksın 2 aylık olmak üzere