Arkadaşlar selamlar son zamanlarda bebeğim kusmaya başladı yani şöyle. Katı katı pütürlü şeklinde değil. Bildiğimiz süt gibi sıvı sıvı geliyor. Buda nasıl oluyor. 4 saat geçmiş emzirmemişim. Sabah 10 da emzirdim en son sabah 5 de emzirmiştm. Şuan emdir 2-3dk sadece deli dana gibi. Sonra kafayı kendi çekti fırt diye süt gibi sıvı geldi emdiği ne varda kustu. Sonra suratıma bakıp bakıp gülüyor sesler çıkarıo anlamadım ben. Sütümde bir bozukluk olmuş olabilir mi? Bunu yaşayan vat mı son 1 haftadır böylr emzirmenin hemen ardından olduğu yerde kusuyor süt gibi…