Frdmkl gazı olduğu için ağlıyor sen masaj yaptıkça rahatlar, mamanın miktarını azalt, mama bitince ağlamaya başladığında kusmamasi için karnına baskı yapmadan kolunda ters çevir patpat yap gazını atsın, yüzünde ki isilik tam olarak nasıl? Benim bebeğimde de o günlerde sivilce olmuştu kendiliginden geçti, normal de olabilir doktora da sorabilirsin