Kızlar 3 ay 13 günlüğüz hfta bazında 16. Haftaya girmek üzereyiz oğlumun gündüz uykuları tam bir çileye dönüştü ağlayarak uyuyo hatta uyumuyo artık uykusuzluktan sonunda kendi ayakta bayılıyo neredeyse. Yatırdığım an kıyameti koparıyor gece uyuması çok şükür iyi ama gündüz sırtı yere gelmesin istiyor uyuduktan sonra da hızlı uyanıyor dolayısıyla sürekli ama sürekli huysuzluktan ağlıyor perişan durumdayım bu mu uyku gerilemesi dedikleri şey yoksa dr a mı götüreyim napayım:(((((