Elif1522 ben cok memnunum ali aybar dan. iki cocuk olunca çok fazla dr tanıdım..
Zerrin yalvaç çok tatlı ama bilgisi güven vermedi ..mehmet emin beyde iyi fakat verdiğin para kadar ilgi yok..Ama Ali bey çok iyi biliyor ve açıklayıcı . Birde bağlar hastanesinde rıdvan bey vardı iyi aklınızda kalsın..bu iksinin de calistigi hastaneyi beğenmiyorum ama ikisi de iyiler.gecmis olsun..