Kızlar merhaba, kendimi bildim bileli migrenim var. Önceden çok daha kötü durumdaydı gün içerisinde de sürekli baş agrılarım oluyordu. 2 sene önce tedavi gördüm gün içindeki agrılarım azaldı. Ama ramazan ayının ilk 3 günü çok kötü geciyor. Dün gün boyu yattım basımın agrısından yemek yiyemedim sadece corba içtim. Dayanamadım ilaç içtim doktora gidip iğne yaptırdım. Eve geldim ne var ne yok cıkardım afedersiniz. Biraz agrım gecti ama sersemligim kaldı hala gece yine kalktım doktor ezana yakın agrı kesici için dedi içtim ama hala sersem başım. Siz neler yapıyosunuz nasıl başa cıkıyosunuz. Bu arada sahurda da pek bir sey yiyemedim asla midem almadı. Sadece 3 gün sürüyor bu arada.