Ysg0 Günaydın💐 13 aylık oğlum birkaç aydır çok ağladığı zaman kusuyor, bazen elini ağzına sokup ellerini falan ısırıyor, bir fikri olan var mı acaba?
irva Ysg0 Yeğenim de öyle çok ağladığı zaman kusar normal bir durum yani.Sizin içiniz rahat etsin yine de götürün doktora.