Kızlar iki sabahtır dikkat ediyorum gözünün altında 1-2 tel kirpik oluyor bide geçen sabah minik çapaklanmada olmuştu bu sabahta bir baktım hafif gözünün yanını çizmiş . İlk doğdugunda göz kanalı tıkalıydı damla kullanmıştık aylarca gözüne karşı ekstra hassaslıgım var bu yüzden