tazebiirannee Merhaba kızlar bende 2 tane emzirme sütyeni var ama hiçç memnun değilim berbatlar 🙄 bana atlet ve sütyen için marka önerirseniz çok sevinirim 🥲
Deletedmom_21 tazebiirannee civilden ve e bebekten almistim civilin kalitesi daha hoşuma gitti e bebekten aldigim biraz sundu gibi bisi oldu
Zebe tazebiirannee ben lcw kullanıyorum internetten almıştım. 2.bebeğimi emziriyorum hala taş gibiler 😂
Ananas123 Emzirme sütyeni suwen güzel ben beğendim. Emzirme atleti dagi suwen ve lcw aldım en iyisi lcw.
elaninannesiii tazebiirannee ben akdağ sportswear almıştım hamileyken Trendyola girip en çok satanlardan bulmuştum bi pahalı gelmişti alırken ama taş gibiler 2 yıldır gık demediler çok memnunum hem atletten hem sütyenden hamileykende kullandım yok gibi üstünde
Badiskom tazebiirannee interneti bilmiyorum ama ben mağazasından almıştım çok da çeşidi var renk renk kumaş kumaş bir sürü. Çok rahatlar ama maşallah fiyatlar uçuk gelmişti bana. Yine de uzun uzun kullanabiliyorum allahtan deforme olmadı çabuk
elaninannesiii tazebiirannee ben alırken 50₺ idi 2020de bakiyim bende kaç olmuş e bebekte olanlar 20₺ idi o zaman bi tane almıştım iflahı kesilmişti 1 yıkanmada😂
Fenciannee tazebiirannee lcw’den emzirme atleti almıştım 3 tane, dönüşümlü giyiyordum cok memnun kaldım 🥰🤭
tazebiirannee elaninannesiii e bebektekiler şuan 60-80 lira falan ama berbatlar o yüzden bende ordan almadım