Asyapolat bebeğim 4 aylık hala istediğim gibi ev işini yapamıyorum,ilk aylar annem vardı ,sonrasında baya zorlandm hala hizlica evi topla lavaboları yıka eğer varsa bı 10 dk süpürge geçerim hızlıca ,yemegimide yaptım mi oh benden iyisi yok derim . Ama tavsiyem kendini yıpratma bu süreç geçici bı daha 1 aylık 2 aylık süreci yasamyicaksin , sadece yapabilcgn en önemli işin neyse onu yap gerisini çok onemsersen malesefki kaybeden oluyorsun,en çok bebeğine odaklan inşallah düzelir herşey kendine ve bebeğine bak en büyük iyilik bu canm