Kızlar kızım 13 aylık. Hep böyleydi kapı gıcırtısına uyanır. Mesela ışıkları çok yavaş açıp kaparız priz sesine bile uyanır. Beyaz gürültü kullanıyorum halen buyüzden kesemedim. Sifon bile çekemiyoruz korkudan. Akşam hadi bi çay içelim diyemiyoruz çünkü yine uyanacak mutfak sesine kızım. Evde hiç gürültü yok. Gün boyu tek basımayım. E akşam eşim gelincede yine beraberiz kalabalık bi aile değiliz yani buyüzden gürültüye de alıştırmam mümkün değil. Alıştırmak için her gün evde bağırmam lazım kendi kendime 😅 yani sormak istediğim şu. Benimde bebeğim öyleydi 3-4 yaşından sonra uykuları ağırlaşıyor bu geçiyor vs diyen var mı? Ya gerçekten dün gece eşimle konuştuk. Kendi evimizde hırsız gibi yaşıyoruz😅 ne zamana kdr böyle olacak diye😁