Bebegim şuan 10 aylık 10 kilo her gören çok zayıf diyor ek gıda ve mama ile besleniyor kızım . Bazen goruyorum bazi çocukları çok tombis tombis maşallah. Pekte iştahı yok zaten sizce zayıf mı moralim bozuluyor artık 🤷♀️😕😕😕 Yada kilo alsın diye neler yapabilirim . Fikirlerinize ihtiyacım var tecrübeli anneler.