Oğlum bu ay sonunda 8 aylık olacak, kırkı çıktığından beri uyku nedir unuttuk 😔 ne gece uyuyor ne gündüz. Gece kaç kez kalktığını sayamıyorum bile, gündüz deseniz 2 saat uyusa göbek atıyorum 😔😔 akşam üstü 3 de Bi uyandı saat 22.00 oldu hala uyanık.. Kimse halden anlamıyor ama ben uykusuz artık perişan Bi haldeyim 😔😔😔