2 gun oncce oglen kızımla uyuduk uyandıgımda suratımda yanagımdan ceneme dogru ıkı cızıkle uyandım. Kabarmıştı sivilce gıbı seyler cıktı. Herhalde kız cızdı yada ben kasıdım dedım. Yanagımdakı yer gectı gıbı ama dudagmın alt kısmı kabarcık dolu sivilce gıbı belkıde sivilce yada ucuk bunu nasıl anlıcam ben. Hayatımda ucuk bilmedıgım ıcın defalarca kıxıımıda opmus bulundum sımdı uzuntuden olecem. Ne olur bir fikir veerın