Kızlar oğlum 4 aylık bu ay ki kontrolünde doktor az kilo almış dedi mama karşıtı değilim kendim dedim hocam mama başlayayım hangisini önerirsiniz diye hayır gerek yok beslenmene dikkat et dedi ama ben taktım kafaya huysuzlukta yapmıyor yani annemlere göre aç olan çocuk çığlık çığlık ağlar diyorlar öyle bi ağlaması da yok neden az kilo ki aldı bu yavrum