Kızlar benim bebeğim dün 1 aylık oldu. 1 haftadır uyku düzeni inanılmaz bozuldu. Öncesinde sadece 5-6 saat uyanık kalan çocuk şu an sadece 5-6 saat uyuyor. Gündüz uykusu hiç kalmadı nerdeyse. Yatmak istemiyor, sürekli kucakta ve ağlıyor. Anlamıyorum gazını da çıkarıyorum başka bir sorunu mu var 🥺 sizlerin bebeklerinden tecrübeleriniz neler, nasıl uyuturum, nasıl rahatlatırım bebeğimi 🥺