Arkadaşlar 22sinde oğlum sünnet oldu. Bundan 2 gün öncesi çok az kan gördüm doktoruna sorduk iyileşme sürecinde olabilir dedi ama bu sabah bezde çok fazla kan vardı dikiş yerlerinden geliyor gibi görünüyordu. Doktoruna soracağız böyle bir durum yaşayan var mı acaba?