Güya iyi biryere gittim. Bulmuşlar bir kaç eleman onlar yapıyor. Hayır bana mı denk geldi bilmiyorum instagram da yaptıkları kaşar gayet güzeldi. Nasıl Bi model yapalım dedi ben bakıyorum kendisi bu olsun mı dedi bende hayır kendi kaşım gibi şöyle böyle anlattım. Tamam dedi gitti kaşımı aldı eliyle çizdi. Hiç cetvelle filan altın orana göre çizmek yok. Söylediğimde ikinci kaşımı diğer kaşıma göre ölçüp çiziyormuş. Neyse Bi baktım kaşın ucu uzaylılar gibi yukarı kalkık hiç benm istediğimle alakası yok bakın dedim ben böyle istiyorum. Yok dedi o size olmaz. Anlatırım kendim çizdim. Bişeye karar verdik ama yine istediğim gibi olmadı. Onun çizdiğiniz daha düzeltilmiş hali. Bir türlü içime sindiremiyorum. Güzellik merkezi sahibiyle mi görüşsem. Boyayı kusablilir dedi zaten sildirirp tekrar mı yaptırsam