Derenn1 Sezaryen sonrası ne zaman regl oldunuz? 38. Gün kanamam bitti 12 gün sonra tekrar kanamam başladı ilk 3 gün leke lekeydi bugün 11. Gün regl mi değil mi bilemedim aynı durumu yaşayan oldu mu acaba
nelmali Derenn1 62 gun kanamam lekelenmem sürdü 63.gün regl oldum sonra da düzenli devam etti sadece aşırı kanama oluyor
Sessiz_oyuncu Derenn1 bende spiral taktırıcam doktorla knuştm bitmek üzereyken gel dedi. Kestiremiyorum ne zaman niteceğini nerden bileyim😄
Mimoza_cicegi Derenn1 40 çıktı daha sonrası iki hafta filan geçti üstünden oldum 6 aylık bebeğim 4 kez oldum düzenli oluyorum
Yusufum2021 Derenn1 bn aynı durumu yaşadım 40 içinde regl oldum tekrar 40 bittikten bi 15 gün sonra tekrar oldum
kereminannesiiiii Derenn1 benim kırkım bittikten sonra hep düzensiz ara kanama yaşadım iki ay şuan bebeğim 5,5 aylık hala adet olmadım iki üç aydır hiç bişey yok diğer çocuklarında yedi ay sonra gördüm
Esrababa Derenn1 21 Aralık doğum yaptım 8 Mart regl oldum ilk defa ağrısız ama çok kanadım ve emziriyorum o dönemde meme reddi yaşadık sütü beğenmiyor tdı değişik oluyormuş araştırmalarıma göre