Grip oldum, sinüzitim vardı iki gündür sinutizle baş etmeye çalışıyordum ama az evvel inanılmaz bir ağriyla uyandım kulağımmis , sıcak su tuttum olmadı duşa girdim olmadı, çok çok kötüyüm eşim uyuyor uyandırsammi diye düşünüyorum son çare ağrı kesici attım artık parol geçmezse eşimi uyandırıcam 😔😔 bı çözüm önerisi olan varsa lütfen paylaşın benimle