Yunusemrecik Merhabalar bebeğim 5 ayını geçti ve çevreden bana ek gıdaya başlayabilirsin diyorlar.Sizce çok erken mi? Biz yemek yerken kucağımdaysa kaşığa ağzını açıyor,yemeye yöneliyor.
Woman35 Yunusemrecik doktorunuza sorun siz bence mamayla beslenen bebekler daha erken başlıyomuş sanırım ek gıdaya bu arada ağzını kaşığa açması bişey ifade etmez ki birçok şeye ağzını açarlar
2cocukannesi__ Yunusemrecik biz başladık canım biz yerken ağzını şapırdatarak ağzını geveliyor bizde doktor kontrolünde sordum yavaş yavaş tadimlar yapabilirsin demişti
Madam Yunusemrecik çocukta bir aorun yoksa 6. Ayı bekleyin ekstra durumlarda doktor beşinci ayı öneriyor
Badiskom Yunusemrecik doktora danışın lütfen. Kilosuna gelişimine göre doktorlar 4,5 aylıkken bile tadımlara başlatabiliyor. Ama bizim ısrarla 180 günü doldurmamızı beklememizi istemişti ki kilosu iyi olmasına rağmen. Bebişi takip eden doktora danışın 🥰