Günaydın sevgiliii anneler 🌹 kan testi için yakınımda bir hastaneye gitmiştim doktor balık yağı kullan dedi kan testinde demir ve b12 düşük çıkmıştı. Ama daha 9buçuk aylıktı bende kendi doktoruna söyledim kullanayım mı diye oda hayır dedi. Balık yesin dedi. Ama yemiyor. Artık 11 aylık oldu başlasam mı diye düşündüm dün möllers marka aldım ama 11aylık kimse vermemiş arkasındada 3yaş falan bişeyler yazıyor emin olamadım. Sizler kullandınız mı? Kaç aylık kullandınız? Fayda gördünüz mü?