Nur_akpnr uff benim ki ağrıdı ama spinal iğnenin etkisindeyken bacaktan yapılan ağrı kesici iğneden dolayı ağrıdı uzun bir süre. Bir tanıdığımın bacağı ve boynu ağrımış sezaryenden sonra , boynum hala ağrıyor diyordu bebeği 15 aylık civarındaydı. Spinal iğneyi yanlış yapmış anestezi uzmanları. Bana o hastaneye sakın gitme dediler. Doktorumun hatırına orda sezaryen oldum. Bir spinal iğneyi 4 defa sapladılar belime acımadan kıza kıza bir de. Salya sümük ağlamıştım. 4. de uyuşmuştum. Ben ameliyattan sonra ağrı olmaması için doktor yiyebilirsin deyince azıcık su içip, bir karton bardak 2 si 1 arada içmiştim ve yarın sabah hastaneden çıkana kadar 10 tane filan içmiştim. 40 ım çıkana kadar bir kutu bitirmiştim canım. Çok çok iyi geliyor demişlerdi mom dan bana