Lrnlkn oglum 1 yasına geldıgınde tabıkı cok onerılen vıcconun bor modelını aldık ayagına deneyerek ordakı gorevlı bır numara buyuk verdı yurumeye baslaynca cok cabuk ayak buyuyo dedı neyse aldık ama oglum onlarla hıc yuruyemedı sonra dogum gununde bı arkadasımız kınetix marka bı ayakkabı almıstı onu gıydırdım cok guzek yuruyo chicco nun ıkı ayakkabısını almıstım sadece bır tanesıyle guzel yuruyo yanı dıcegım o kı bu ayakkabı meselesı gaz damlası gıbı cocugun hamgısınde rahat edıcegıne kendı karar verıyo