18_kuzey Selamlar bebeğim 3 aylık hala reflü yatağında yatıyor ama hep kayıyor aşağıya doğrı siz napıyosunuz kaymaması için yapan var mı
Ogretmenanne52 18_kuzey artık büyümüş annesi yatamaz ki 2.aydan sonra zorlanmıştım ben sürekli kayıyordu dediğiniz gibi
Kadernur 18_kuzey ben 2 . Qydan sonra kullanamamistim ama eger kulanicaksaniz ustunde kemerli olqnlar var ondan bakman lazim
Sessiz_oyuncu 18_kuzey ayak ucuna yastık koyuyorum kızım 2 aylık hiç kaymıyor 😊 ilk kızım çok kayardı ama hep yastığın ucunda bulurdum onu 😁
Annenazz 18_kuzey benimki de kayıyor . Kullanmamak gerek ama kullanıyorum . Gece görmem bogulur falan diye. Gördükçe kalkıp tekrar yukarı bırakıyorum. Kemeri de var da daha kemerini kullanmadım kızım sıkıntıya gelemiyor