Merhaba arkadaşlar Doğumdan sonra ayak tırnaklarım sırayla tek tek battı hayatımda böyle hiç olmamıştı , hatta iltihap topladı ve emzirme döneminde çok canımı yaktı hala daha devamediyor. Doğum yapalı 3.5 ay oldu
Alman ayak bakım merkezine gidiyorm baş parmağıma tel takıldı ve tedavi devam ediyor. Biri bitiyor diğeri başlıyor . Benim gibi sorun yaşayan var mı ve çözüm bulabildiniz mi