safis12 39.5’u görmüştüm hemen duşa sokmuştum. Hatta dişten değil mi acaba diye doktoru aramıştım çünkü diş ateşi 38.5u geçmez diye duyuyordum. Doktor da öyle bir şey yok geçebilir tabi ki demişti. 3günden fazla sürerse ateş 4. Gün bir bakmak gerekir çünkü 3günü geçmez pek demişti. 3günde de bitmişti. İlk azılarda ateş olmuştu diğerlerinde olmamıştı