İki gün bogaizmda acıma oldu dünden beri ara sıra hafif kuru öksürük var gıcık gibi . Ateşim yok şükür birde burun deliğimin biri tıkanık parol içtim az önce ve dut pekmezi yiyorum öksürüğü kesti gibi . Ay yardimci olun korkuyorum kızlar ne yapsam gecerr ateş olmadan acile gitmek istemiyorum